aslanet.net açıldı :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
aslanet.net açıldı :)
13
●
817
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
aslanet.net açıldı :)
1
2
20-12-2007, 10:54:10
#10
BlueBlood
şablon gayet başarılı olmuş, fontlara takıldım ben..
20-12-2007, 22:20:49
#11
sercanaga
PrMakinesi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eline sağlık cok güzel.Bence gayet beceriklisin
teşekkür ederim
20-12-2007, 22:57:16
#12
kotukedi
Üyeliği durduruldu
daha iyi olmasını bekliyoruz
25-12-2007, 00:35:01
#13
sercanaga
konuyu tekrar açmamak için yazıyorum site artık budur bu şekilde isteyen herkez kendi scriptlerini ekleyebilir..
saygılarımla..
25-12-2007, 09:32:45
#14
aslanim
üst banner ı daha güzel yapabilirsin bide kaydırma çubuğu olmamış gibi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler