• 20-12-2007, 10:54:10
    #10
    şablon gayet başarılı olmuş, fontlara takıldım ben..
  • 20-12-2007, 22:20:49
    #11
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık cok güzel.Bence gayet beceriklisin
    teşekkür ederim
  • 20-12-2007, 22:57:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    daha iyi olmasını bekliyoruz
  • 25-12-2007, 00:35:01
    #13
    konuyu tekrar açmamak için yazıyorum site artık budur bu şekilde isteyen herkez kendi scriptlerini ekleyebilir..

    saygılarımla..
  • 25-12-2007, 09:32:45
    #14
    üst banner ı daha güzel yapabilirsin bide kaydırma çubuğu olmamış gibi