• 19-08-2007, 12:07:26
    #10
    Emeğe saygı gerek
  • 19-08-2007, 15:53:30
    #11
    tasarım çok beğendim domainde oldukça güzel.başarılar dilerim.
  • 19-08-2007, 20:33:49
    #12
    Arkadaşlar il dışındaydım o nedenle ancak bugün bakabildim konuya. Çok teşekkürler değerli yorumlarınız için.
    Önerileriniz varsa bekliyorum...

    [Bu arada siteyi sadece burada tanıttım. Tanıtım konusunda izlemem gereken yol hakkında yardımlarınızı bekliyorum aynen Reklam ise reklam... ]
  • 20-08-2007, 02:30:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Siteni Begendim Başarılar Dilerim...
  • 21-08-2007, 20:20:59
    #14
    Site özellikleri ile ilgili her türlü önerilerinize açığım. İlgilenenlere çok teşekkürler...