• 14-06-2009, 20:01:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar.

    Windows 7 Download Linkeri Paylaşmak Yasalmı Arkadaşlar?

    Büyük Bir Teknoloji Sitesinde Paylaşmışlar Merak Ettim Sorıyım Dedim.
  • 14-06-2009, 20:21:26
    #2
    Şuan beta aşamasında olduğundan indirilebilir diye düşünüyorum. Sonuçta microsoft lisans satışına başlamadı.
  • 14-06-2009, 20:34:16
    #3
    microsoft kendisi dağıtıyordu beta sürümünü. onda bir sakınca yok
  • 14-06-2009, 20:52:39
    #4
    Sakınca yok. Kararlı sürüme geçene kadar dağıtılığ geri bildirim almaya çalışıyorlar.
  • 14-06-2009, 21:18:24
    #5
    Evet dağıtabilirsin.
  • 14-06-2009, 21:24:53
    #6
    Microsoftun kendi sitesinde windows sahibi olmayanlara ücretsiz olarak sunduğu içerikleri paylaşabilirsin.
  • 14-06-2009, 23:12:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi Siz Diyorsunuzki Burada Yapılan Paylaşım Yasal.

    Bunlar Microsoft'un Kendi Sitesinden Link Vermiyorlar Rapid Linki Veriyorlar.
  • 14-06-2009, 23:15:59
    #8
    Beta sürüm olduğu için sakınca yok, zaten microsoft' ta bu dağıtıma izin veriyor rapid' e alternatif olması için yüklenmiş olabilir.
  • 18-06-2009, 13:35:57
    #9
    Kardeşim bu soru bence çok saçma. Hiç kusura bakmayın. Microsoft bu ürünü kendi sitesinde bedavaya dağıtsa bile başka sitede bedava dağıtılması yasaktır. Ancak Microsoft bedava dağıtabilir. Artık korsan ürün kullanmak zaten sıradan bir olay haline gelmiş. Artık bu ürünlere "korsan" demek bile ayıp oluyor. Halbuki emek hakkı, emek hırsızlığı. Bana kalırsa bu soruyu sormuş olmak aynı zamanda Emekçilerle dalga geçmek gibi bir şey oluyor...