• 29-09-2008, 11:16:01
    #28
    red_cross07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Üye oldum Süper Site Çalışıyo 2 Günde 1000 Hit Verdi
    programları var bunun,al onu kullan hoşuna gittiyse.2 günde topu topu 1k hit gelmiş,programını açarsan senin istedigin kadar hit gelir hergün
  • 30-09-2008, 16:50:54
    #29
    ben faydasını göremedim bunun.
  • 19-10-2008, 13:36:14
    #30
    adsense vs başka birşey için faydası olacağını düşünmüyorum ama 5k hitim var reklam almak istiyorum diyenler için ve bu tuzağa düşen reklamverenler için güzel bir site.
    reklamverenlerin tuzağa düşmemesi,webmasterlerinde egosunun tatmin edilmesi için yapılmış site.
    seo,sandbox için iyi - kötü gibi bir değerlendirme yapılmaz neticesinde sayfanızda her zyaretçi 15 sn geziyo ve çıkıyo bunlara bir etkisi yok.
  • 19-10-2008, 13:48:14
    #31
    Adsense o kullanan sitelere uyarı vermesi lazım. Halen kullanlanların sayfalarında adsense var hayret.
  • 19-10-2008, 23:04:09
    #32
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    sacma bu sistemler... hit gonderir de sahte hit.. yani gereksiz ziyaretci !
  • 20-10-2008, 04:32:51
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sistem çalışmıyor.Artık çalışsa bire sahte hit gelir.Üye girişi yapılmıyor sistem fake.
  • 20-10-2008, 10:21:03
    #34
    Üyeliği durduruldu
    valla ancak mailini doldururlar::F başka ne hit yollar ne bişey yapar
  • 24-02-2009, 11:15:23
    #35
    yabancı bir siteden 30snlik gösterim için çok fazla kredim var. Şimdi ben bu kredimleri kullansammı kullanmasammı diye tereddütteyim. Hali hazırda sitede 1 k civarı hit var. 2 ayda ancak bu kadar yapabildim. Günde 50 civarında hit artışı var şuan sitemde ve tamamen organik. Bu yabancı sitedeki kredilerimle ayda 100k hit yollayabilirim. Çoğu kişi organik olmadığından etkisi olmaz diyor ama sitenin zaten hiti var ve sürekli artıyor ben sadece bu artış sürecini hızlandırmak için kullanmak istiyorum. Bu durumumu nasıl etkiler bir fikriniz var mı ?
  • 26-07-2009, 17:43:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bu sitelere üye olmanın google açısından eksisi var mıdır?