• 21-10-2006, 02:02:38
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam senin echeck ne oldu bu arada ? geldimi ?
  • 21-10-2006, 02:03:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin echeck ne oldu bu arada ? geldimi ?
    evet hocam kazık yemedim şükür sağol ilgin için
  • 21-10-2006, 02:04:38
    #21
    iyi hadi gözün aydın.sevindim.
    biz yedik başkaları yemesin
  • 21-10-2006, 02:05:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ehehe çok sağol
    ama bu sefer okandan kazık yedik
    pazar günü bozacakmış :=)
    sağlık olsun
  • 21-10-2006, 04:25:59
    #23
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 4 kez banlandım Goldkey'de 2'sini ödedi 1'ini ödemedi diğeride Kasım'da belli olacak...
    Bilmiyorduk öğrenmiş olduk
  • 21-10-2006, 11:56:03
    #24
    Misafir
    gencabc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda bazı arkadaşlar gold key hesaplarını satıyorlar 200 dolara filan. gold keye normal şekilde üye olunmuyormu. yani ikinci el mi almamız gerekiyor 200 dolar verip hesabı?
    açmak incelik ister
  • 21-10-2006, 16:12:44
    #25
    başvuruyorsun cevap gelmiyor nasıl şey bu?
  • 21-10-2006, 16:32:02
    #26
    Üyeliği durduruldu
    M3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açmak incelik ister
    artık sanat oldu bu iş
  • 21-10-2006, 16:42:12
    #27
    alması zor
    banlanması kolay
    parası tatlı olan sponsorumuz