ne yapıcam ben..
19
●1.399
- 13-07-2008, 18:10:53CeyhunTc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada Linkmi Varkı Reklam Olsun Adam Derdini Anlatmış
- 13-07-2008, 19:26:47Üyeliği durdurulduniye reklam yapayım arkadaşım hangi site olduğunu bile yazmadım neresinde bunun reklamAlıntı

neyse yav şaştım varya demekki para kazanmak istiyorsak kesinlikle ziyaretçisi çok olan kelimelere hazırlık yapmak lazım..
öss bir geldi şaştım kaldım 7000 kişi öss ile ilgili aratmadan gelmiş
bugün öss ile gelen az 1000 kadar ancak ziyaretçisi sayısı 6000 düşmedi 3000 filan düştü - 13-07-2008, 19:28:57Ben sana bir host tarif edeyim ama Danimarka sunucularında. O zaman trafik sıkıntın falan kalmaz. Bu tarz ciddi işlere kalkışıyorsun birazcık paraya kıymalısın.
Merak edersen özel ileti ile iste hostu.
- 13-07-2008, 19:37:30Üyeliği durduruldukesinlikle yabancı hostla iş yapmam daha önce wbb si olan bir arkadaşın 8 sitesi kapatıldı lisansı yok diye bu ne terbiyesizlik wbb neki para vermeye değmez ama adam 8 siteyi kapatıyorlar
iş yaparsam türklerle yaparım.. parayada kıyasım gelmiyor ya bir hostum var 30 gb alan sınırsız trafic filan var ancak işte yanlış siteye değer vermişim