• 16-06-2014, 00:50:24
    #1
    halledildi.
  • 16-06-2014, 00:53:59
    #2
    🌐 xvizyon ❤ r10
    bu bölge temada manşet bölümüne ayrılmış sanıyorum, yeni ekle kısmından ekran tercihlerinden özel alan bölümünden gözlemleyebilirsin eğer manşet ise..
  • 16-06-2014, 01:05:03
    #3
    Hocam daha açık anlatabilirmisiniz acaba? Dediğiniz alanı bulamadım.

  • 16-06-2014, 01:09:50
    #4
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Yazılardan yeni ekle...yazımızı yazıyoruz , Manşette resim çıkmasını istiyorsak yazımız manşette olsun diyorsak... sağ en üstteki ekran tercihlerini açıyor ve özel alanları tıklıyoruz...Daha sonra yazımızın en altında Özel Alanlar---yeni özel alan ekle---> kısmından Manşet bunu seçiyoruz ve değer olarak ilk koydugumuz resmimize sağ tık yapıp resim url sini kopyalayıp yapıştırıyoruz ve yazımızı yayınlıyoruz. Eğer o alan manşete ayrılmışsa benim anlattığım gibidir..
  • 16-06-2014, 01:21:18
    #5
    hocam dediğniz gibi yaptım lakin yine manşet alanımda çıkmadı..
    acaba yanlış yaptığım bir şeymi var diye düşünüyorum..
    manşet diye ben oluşturdum.
    zamanında sildim demekki eski ismini vermediğim için kayboluyor. Eski ismini nereden bulabilirim bu manşet'in
    [IMG][/IMG]
  • 16-06-2014, 01:27:07
    #6
    🌐 xvizyon ❤ r10
    table theme options bir kurcalasan.. olmadı admin bilgilerini gönder bir bakayım pm den..
  • 16-06-2014, 01:42:19
    #7
    yolladım hocam..
  • 16-06-2014, 20:49:04
    #8
    sorunum hala devam etmektedir..
  • 16-06-2014, 22:55:19
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SefaAslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunum hala devam etmektedir..
    Türkçe karaketer kullanılmaz

    manset ,thumb,thumbnail olabilir özel alan bunlardan birini dene. Bide resimin slider boyutlarına uygun olması lazım.