• 27-12-2007, 13:27:01
    #1
    merhaba arkadaÅŸlar
    joomla siteme oyun yüklemek istiyorum
    Pragmatic Utopia - Home
    burdan pu arcade modünlü yükledim kendisi otomatik 3-4 tane oyun koydu dandik. onun dışında buna uyumla oyunları nerden bulup yükleyebilirm acaba?
    şimdiden teşşekkürler
  • 27-12-2007, 13:33:06
    #2
    Save flash adinda explorer veya mozilla için bir modül var onu kurup
    oyun sitelerine girip o program ile o oyunu kaydedip yükleyebilirsin
    bunun dişinda flashget ile yada kaynak görüntüleyerek url alma ilede oyun kaydedebilirsin
    piyasada flash uzantili oyun daÄŸitimini ise kolay kolay bulamazsin
  • 27-12-2007, 20:36:04
    #3
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ciklamali.html
    buyurun hocam yukardaki linke 175 adet resimleri ile birlikte bazı oyunların açıklamalırı mevcut konudan download edebilirisniz
    isterseniz ***** oyunda var elimde 60 tane reimleri ve açıklamaları bulunan forumda paylaşımı yasak olduğu için konu açmadım isteyen olursa pmlesin download linkini atayım
  • 27-12-2007, 21:24:26
    #4
    teşşekkür ederim kardeş link iverdiğin için
    bu arada ***** olmaz ya okul mezun ve öğrenci sitesi olcak
    ***** uygun olmaz
    teşşekkürler tekrar
  • 27-12-2007, 21:39:41
    #5
    evet ***** uygun olmaz
    verdiğim linkdeki oyunlarıda ben paylaşmıştım isteidğin katagoride bulabilrisin umarım işine yarar
    ben yeşekkür ederim hayırlı akşamlar
  • 27-12-2007, 22:21:01
    #6
    bi ara dagıttıgım 400 tane mi ne oyun vardı.açtıgım konulara bakarsan ilgili konuyu bulursun herhalde işini görür kardeş
  • 27-12-2007, 22:57:57
    #7
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...resimleri.html burdanda fatihbaz arkadaşımızın dağıttığı oyunları indirebilirsiniz, sanırım bunlar işiniz görür
  • 28-12-2007, 16:40:31
    #8
    tekrar teşşekkür ederim size saolun
  • 29-12-2007, 00:25:08
    #9
    teşşekürler
    pekdi birÅŸey sorucam
    şimdi oyunları yükledim diyelierm
    siteden oyun oyanında
    bandwitch dolarmı acaba? bandwitch yermi yani??
    eğer öyleyse çok kötü ya
    teşşekkürller.