• 20-12-2007, 22:34:11
    #1
    CümLeden SeLamin ALeyküm ; Geçen Gün Msn Adresim Hata Raporu Gönder FaLan Diyordu O Sorunu Araştırarak Çözdüm...Şimdi İse Sorun Gider Diye Hata Veriyor...8 AraLıkta BaşLayan Bu Hatayı Hiç Çözemedim Yardımcı OLabiLecek KardeşLerim , AbiLerim , AbLaLarım varsa Allah Rızası İçin YardımLarını ßekLiyorum !

    Hata Kodu : 80048820

    ßu Hata Kodunu Araştırdım Saat AyarLarı vb. YanLış OLabiLir Diye ßuLdum Saat vb. Gibi AyarLarı DüzenLedim Ama Değişen ßirşey Yok
    Hata Anahtar BağLantı Noktaları... ve Sistem Dosyası...'dan KaynakLanıyormuş.Sorun'u Gider Dediğimde Sadece Anahtar BağLantı Noktaları...'yi Gideriyor Sistem Dosyası KaLıyor.YardımLarınızı ßekLiyorum ???????????????????????

    Sevgi Ve SaygıLarımLa ..!
  • 20-12-2007, 22:36:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ~tamamen bold yazmak yasak~

    Alıntı
    çalıştır > regsvr32 Softpub.dll yazıp kayıt defterine kaydı yapın

    Bundan sonra, yukarıdaki işlemlerle birlikte yine çalıştır komutu ile,

    regsvr32 Softpub.dll
    regsvr32 Wintrust.dll
    regsvr32 Initpki.dll
    regsvr32 Rsaenh.dll
    regsvr32 Mssip32.dll
    regsvr32 Cryptdlg.dll
    regsvr32 Msxml3.dll
  • 20-12-2007, 22:44:08
    #3
    VerdikLerin İsimLeri Teker Teker Başlat > ÇAlıştır'a Yazdım Ama Değişen Birşey Yok My_X
  • 20-12-2007, 22:46:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sağ alttaki saati çift tıkla ordan yukardaki sekmelerden internet saati sekmesine gir sonra saatleri eşitle öyle dene olmazsa tekrar yaz
  • 20-12-2007, 22:55:34
    #5
    Yine Değişen ßirşey Yok Hatayı Yeniden Veriyor ?
    Hatayı VerirKen O Masaüstü ;
  • 20-12-2007, 23:01:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    c:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger
    bu yolu izle ordaki mail adresinin olduğu klasörü sil. Modemi ve pcyi resetle tekrar dene
  • 20-12-2007, 23:14:04
    #7
    DedikLerini Uygumadım , Ama Yine Değişen ßirşey Yok ? Allah Rızası İçinYardımcı OLun ArkadaşLar ????
  • 20-12-2007, 23:17:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    valla daha yapabilcek hiç birşey gelmiyo aklıma ben olsam formatı çaktıydım
  • 20-12-2007, 23:18:08
    #9
    Birde messenger sürümünü değiştirmeyi dene