• 08-10-2025, 01:51:53
    #19
    Gram altın en karlısı
  • 08-10-2025, 13:40:05
    #20
    Dostlar fikirleriniz için çok teşekkürler, peki yüklü gram altın alımı için nereyi önerirsiniz? Kocaeli de yaşıyorum istanbula gidip alabilirim. Öneriniz var mıdır?
  • 08-10-2025, 13:51:57
    #21
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kasaya para verip bir ton uğraş vermek yerine BES aç yüzde 100 altına endeksle ek olarak yüzde 30 devlet katkısı al. Hem daha güvenli hem daha çok kazan hem de al sat farkı ödeme.
    Şu muhabbeti araştırıcam. Böyle birşey mimkünmü
  • 08-10-2025, 15:12:19
    #22
    R10 Sigortacısı
    gurgur7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu muhabbeti araştırıcam. Böyle birşey mimkünmü
    20 yıldır bu işi yapıyorum hocam. Tabi ki mümkün.
  • 08-10-2025, 16:54:47
    #23
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yıldır bu işi yapıyorum hocam. Tabi ki mümkün.
    Hocam aktif yatırımınız var mı? BES fonları yeni çıkan stopaj oranından muaf mı biliyor musunuz?

    Fiziki alacaksanız en mantıklısı Ata Lira yada Gram Altın. Genelde marjlar %1 oluyor bunlarda, diğerlerinde daha yüksek %2-3 e kadar çıkıyor. Eğer BES fonlarında stopaj yoksa alıntıladığım arkadaşın önerisi çok daha cazip oluyor altın için.
  • 08-10-2025, 17:43:26
    #24
    R10 Sigortacısı
    f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktif yatırımınız var mı? BES fonları yeni çıkan stopaj oranından muaf mı biliyor musunuz?

    Fiziki alacaksanız en mantıklısı Ata Lira yada Gram Altın. Genelde marjlar %1 oluyor bunlarda, diğerlerinde daha yüksek %2-3 e kadar çıkıyor. Eğer BES fonlarında stopaj yoksa alıntıladığım arkadaşın önerisi çok daha cazip oluyor altın için.
    Hocam aktif yatırımım olmaz olur mu tabi ki var. Ben burada biriktirip biriktirip bir çok şey aldım. Stopaj var ama kardan. Devlet katkısı + güvenlik + al sat makası olmaması + saklama gideri olmamasını düşününce varsın stopaj olsun.
  • 08-10-2025, 18:35:52
    #25
    Liaison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar fikirleriniz için çok teşekkürler, peki yüklü gram altın alımı için nereyi önerirsiniz? Kocaeli de yaşıyorum istanbula gidip alabilirim. Öneriniz var mıdır?
    hocam molla fenerinde nadir golddan alabilirsiniz, kapalıçarşı esnafına çok güvenemiyorum fazlasıyla katakulli dönüyor içerisinde, ailem alacağı zaman nadire gidip alıyorum, kendim dünya katılımda birikim yapıyorum ahlatçının bankası %0,20 makas oranı oluyor
  • 08-10-2025, 21:35:58
    #26
    altın yatırımı yapmanı önermem, geç kaldın. şuan tam bir fomoda ne zaman düşeceği nereye gideceği belirsiz. ciddi miktar düşebilir, belirsizlik hakim piyasada. ne direnç dinliyor ne destek..
  • 08-10-2025, 23:07:44
    #27
    bende bugün bi miktar enparadan gram altın hesabı açtım o şekilde alım yaptım