• 06-09-2023, 20:32:55
    #1
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Merhabalar herkese lotlar gelmiş ben 3 adet yazdım gerçekleşmedi diyor yani halka arzı alamadım mi https://hizliresim.com/mn3jvhh
  • 06-09-2023, 20:34:24
    #2
    Tarkim 1-2 lot dağıttı hocam, 3 dediğiniz için gelmemiş. Minimum lotu her zaman 1 yapın.
  • 06-09-2023, 20:34:37
    #3
    2 Adet geldi TARKM iptal değil hocam
  • 06-09-2023, 20:35:50
    #4
    Ben borsa için Akbank ve Midas kullanıyorum, öneririm.
  • 06-09-2023, 20:36:06
    #5
    Tarkm bana 2 gelmiş 1 gelenlerde var.
  • 06-09-2023, 20:37:19
    #6
    Ya bu arkadaşlar ne içiyor ? Banada söyleyin lütfen.
    10 Saat bilgisayar başında oturup hiç bir şey yapmayan insanlar arzmış oymuş uğraşıp duruyor.
    Yemin ederim bir konuda yoğunlaşıp orta seviyeye gelseler dünyanın parasını kazanacaklar farkında değiller.

    Bu insanlara bu beyin anatomisi nasıl tanımlanmış anlam vermekte zorlanıyorum.

    Sokak röportajları ve çeşitli tüm kanalları takip edin.
    Herkes üretmeyen bir ülke diye yakınıyor. Ama adamın yaptığı bir tane icraat yok.
    Ben bir eğitmenim (oda sadece sizin gördüğünüz ) kendimi bir şeyde görmüyorum ama ülkeye yüklü miktarda döviz soktuğum kesin.
    Bundan T.C'de memnun. Olay o değil abi. Senin sigaran paranla aldığın 2 tane lotla sen bir şey olamayacaksın bunu anlamıyor millet herhalde.

    + Edit : Konu sahibine her hangi bir imada bulunulmamıştır. Sanırım beni yanlış anladı
    7 kişi bunu beğendi.
  • 06-09-2023, 20:39:44
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu arkadaşlar ne içiyor ? Banada söyleyin lütfen.
    10 Saat bilgisayar başında oturup hiç bir şey yapmayan insanlar arzmış oymuş uğraşıp duruyor.
    Yemin ederim bir konuda yoğunlaşıp orta seviyeye gelseler dünyanın parasını kazanacaklar farkında değiller.

    Bu insanlara bu beyin anatomisi nasıl tanımlanmış anlam vermekte zorlanıyorum.

    Sokak röportajları ve çeşitli tüm kanalları takip edin.
    Herkes üretmeyen bir ülke diye yakınıyor. Ama adamın yaptığı bir tane icraat yok.
    Ben bir eğitmenim (oda sadece sizin gördüğünüz ) kendimi bir şeyde görmüyorum ama ülkeye yüklü miktarda döviz soktuğum kesin.
    Bundan T.C'de memnun. Olay o değil abi. Senin sigaran paranla aldığın 2 tane lotla sen bir şey olamayacaksın bunu anlamıyor millet herhalde.
    Reis niye engelledin ayıp ettin daha senden eğitim alıp zengin olacaktım
  • 06-09-2023, 20:40:20
    #8
    YEF Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopfiy eğitimi satanlar dan bir farkın yok 😉
    Kendisiyle izmire tatile gidecektik

    Cihanerden 1
    bu 2
  • 06-09-2023, 20:42:17
    #9
    Üstte uzun uzun yazan eleman tüm r10 u engellemiş herhalde. Malum o da yazdıklarının saçma sapan şeyler olduğunun farkında. Bu mesajı gizli sekmeden okuyorsan (ki eminim okuyorsun) selam olsun.