• 03-01-2023, 15:59:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar dolar sizce ne olur ben 28-29 diye dusunuyorum
  • 03-01-2023, 16:00:09
    #2
    Yıl sonu 40 bunuda ekran görüntüsü alıyorum.
    • alay37
    • seoagil09
    alay37 ve seoagil09 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2023, 16:00:49
    #3
    Danışman
    Hocam naçizane tavsiyem güncel kurlar kadar, güncel kanunları da takip etmeniz. İyi forumlar
  • 03-01-2023, 16:01:00
    #4
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonu 40 bunuda ekran görüntüsü alıyorum.
    kullanıcı adı yorum uyumu süper hocam
  • 03-01-2023, 16:01:07
    #5
    Ne kadar önümüz mesela birgün illaki o rakamları görecek ama ilk çeyrekte zor gibi.
  • 03-01-2023, 16:02:33
    #6
    seoagil09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı adı yorum uyumu süper hocam
    Bu maaşlar nasıl ödeniyor sanılıyor ?
    Para basmaktan Merkez bankasında mürekkep, kağıt kalmadı. Bu kadar türk lirasının sonucu yıl sonu görücez. Çok etmen var onlarıda düşünürsek yine aynı sonuç

    $40
    • batuhan_polat
    • ZINKKK
    • seoagil09
    batuhan_polat, ZINKKK, seoagil09 ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2023, 16:03:04
    #7
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonu 40 bunuda ekran görüntüsü alıyorum.
    herkes 2022 sonu minimum 20-21 diyordu 18.60 da takılı kaldı. Sallıyor musunuz yoksa analize göre mi söylediniz ?
  • 03-01-2023, 16:03:47
    #8
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maaşlar nasıl ödeniyor sanılıyor ?
    Para basmaktan Merkez bankasında mürekkep, kağıt kalmadı. Bu kadar türk lirasının sonucu yıl sonu görücez. Çok etmen var onlarıda düşünürsek yine aynı sonuç

    1TL : $40
    Bulgaristana gaz satıyoruz? Dünyaya satacağız daha dünya liderini takip etmiyorsunuz.
  • 03-01-2023, 16:04:16
    #9
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes 2022 sonu minimum 20-21 diyordu 18.60 da takılı kaldı. Sallıyor musunuz yoksa analize göre mi söylediniz ?
    tamamen sallıyorum