Sizce Nasıl Oldu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Nasıl Oldu
9
●
316
R10.net
Yapay Zeka (AI) Dünyası
Yapay Zeka
Sizce Nasıl Oldu
1
2
11-05-2026, 11:41:39
#1
obisa
Selamlar sunucum için böyle giriş afişi ayarladım yapay zeka ile sizce iyi mi
11-05-2026, 11:42:48
#2
Harunn
Aleyküm selam güzel olmuş hocam
11-05-2026, 11:44:25
#3
Maximusfel
güzel ama daha sade olabilir. ne kadar az yazı varsa o kadar sade olur.
11-05-2026, 11:46:29
#4
birsevda
Güzel olmuş ama biraz sadelik isterdi.
11-05-2026, 11:52:16
#5
polemiyk
Büyük yazılar hariç hepsini silseniz daha iyi olur sanki
11-05-2026, 12:13:04
#6
obisa
Harunn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aleyküm selam güzel olmuş hocam
Maximusfel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel ama daha sade olabilir. ne kadar az yazı varsa o kadar sade olur.
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş ama biraz sadelik isterdi.
polemiyk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Büyük yazılar hariç hepsini silseniz daha iyi olur sanki
yorumlarınız için teşekkürler son hali bu şekilde yapıp sunucuya yerleştirdim iyi forumlar
11-05-2026, 12:18:50
#7
akmaster_91
bu afişten sonra o sunucuda ct den başka birşey oynamam
11-05-2026, 12:20:05
#8
ua87
Güzel olmuş geçen görüp gelmiştim.Arada bir uğrarım.Görsel 10 numara olmuş...
11-05-2026, 12:20:20
#9
obisa
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu afişten sonra o sunucuda ct den başka birşey oynamam
yapabilirsem ct adını Türk karşı tarafı İngiliz olarak ayarlayabilirim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler