
Yapay zeka ile birkaç diyalog içerisindeyken konuşmanın sonunda inşallah kelimesini kullandı. Şaşırdım biraz.


Herhangi bir dini veya manevi bir konu konuşmuyorduk. Umarım beğenirsiniz demek yerine İnşallah beğenirsiniz demeyi tercih etti.

Muhtemelen başkalarıyla yaptığı diyaloglardan öğrendiği bir şey. Bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler?

