• 28-06-2008, 11:57:41
    #1
    Arkadaşlar siteme önceden herhangi bir video sitesinden embed kodu alıp koyduğumda sorunsuz çıkıyordu,şimdi ise video yerine koa bir boşluk ve sol üst köşede ufak bir x çıkıyor

    bu genelde vidivodo dan aldığım videolarda oluyor. Önceki konulara bakıyorum,oradaki vidivodo videoları açılıyor. Yeni konu açıyorum, içerisinde vidivodo dan video koyuyorum bu sefer açılmıyor

    sizce sorun nerededir?
  • 28-06-2008, 12:02:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende de aynı sorun vardı 2.5.0 da bu sorun olmuyodu embedleri kabul ediyordu birde firefox dene
  • 28-06-2008, 12:04:23
    #3
    firefox ta da tasarım kayıyor video çıkmayınca