• 27-01-2008, 01:12:55
    #1
    WpPremium temasını kullanacağım ancak nasıl logo ekleyebilirim bilmiyorum yardım edebilecek olan varsa buraya yazsın...

    Tema Adresi... Buradan
  • 27-01-2008, 01:30:50
    #2
    neresine logo ekleyeceksin?
  • 27-01-2008, 02:56:00
    #3
    CoderTurk Güncesi.. Yazan yere yani üst kısımda site isminin yazıldığı yere ?
  • 27-01-2008, 13:58:13
    #4
    Yardım edecek olan varsa cdrtrk@gmail.com veya buraya yazarlarsa sevinirim...
  • 01-03-2008, 17:30:27
    #5
    Aynı şekilde benimde logo eklemem gerek,bilgisi olan varmı ?
  • 01-03-2008, 18:53:10
    #6
    header.php yok mu sizin köyde?
  • 01-03-2008, 18:55:59
    #7
    Dostum laf olsun diyemi konuşuyon header a eklenecek kodu bilsek zaten buraya yazmak zorunda kalmayız