Arkadaşlar, temamı türkçeleştirirken bu programda böyle bir hata alıyorum. Dolayısıyla türkçesini yazsam dahi temamda gözükmüyor. Loco yükledim denedim, olmadı. Programı sildim yükledim olmadı. Resimde gördüğünüz 2 ingilizce cümlede türkçe olarak
"bağlam" diye bir şey olmuş, nasıl oldu nasıl becerdim hiç bir fikrim yok. Silemiyorum bir türlü...
Uzman arkadaşlar, bilgi paylaşmayı seven dostlar yardımcı olursa sevinirim.