Gutenberg dayatması gittikçe sıkıcı bir hal alıyor. Hele şu widgetların da gutenberge dönmesi yok mu...
Gutenberg yapısını elementor gibi yapsalar başka ihsan istemem.
Gutenberg dayatması gittikçe sıkıcı bir hal alıyor. Hele şu widgetların da gutenberge dönmesi yok mu...
Gutenberg yapısını elementor gibi yapsalar başka ihsan istemem.
KESİNLİKLE... Klasik editörcüler durumu "endişeyle takip ediyor"
Büyük bir güncelleme değil zaten, ufak birkaç sorunu düzelten bir güncelleme. %99 sorun yaşamazsınız. Kaldı ki yedekleme yapmadan güncelleme yapılmaz, bunu herkesin artık ezbere biliyor olması lazım.
Büyük bir güncelleme değil zaten, ufak birkaç sorunu düzelten bir güncelleme. %99 sorun yaşamazsınız. Kaldı ki yedekleme yapmadan güncelleme yapılmaz, bunu herkesin artık ezbere biliyor olması lazım.
aa iyi bari.. Jetpack günlük yedekleme kullanıyorum. tedbiri elden bırakmamak gerek haklısın