• 10-11-2021, 22:06:08
    #1

    HEMEN güncelleyerek iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. bi ton eklenti var inşallah bi aksilik çıkarmaz siz güncellediniz mi?
  • 10-11-2021, 22:15:09
    #2
    Görür görmez bastım😀
  • 10-11-2021, 22:18:32
    #3
    Gutenberg dayatması gittikçe sıkıcı bir hal alıyor. Hele şu widgetların da gutenberge dönmesi yok mu...
    Gutenberg yapısını elementor gibi yapsalar başka ihsan istemem.
  • 10-11-2021, 22:33:01
    #4
    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gutenberg dayatması gittikçe sıkıcı bir hal alıyor. Hele şu widgetların da gutenberge dönmesi yok mu...
    Gutenberg yapısını elementor gibi yapsalar başka ihsan istemem.
    KESİNLİKLE... Klasik editörcüler durumu "endişeyle takip ediyor"
  • 10-11-2021, 22:44:09
    #5
    wordpress in google gibi bazı şeyleri dayatması çok ahmakça gerçekten yeni editör ve bileşen sisteminden nefret ediyorum
  • 10-11-2021, 22:45:07
    #6
    Büyük bir güncelleme değil zaten, ufak birkaç sorunu düzelten bir güncelleme. %99 sorun yaşamazsınız. Kaldı ki yedekleme yapmadan güncelleme yapılmaz, bunu herkesin artık ezbere biliyor olması lazım.
  • 10-11-2021, 23:13:41
    #7
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük bir güncelleme değil zaten, ufak birkaç sorunu düzelten bir güncelleme. %99 sorun yaşamazsınız. Kaldı ki yedekleme yapmadan güncelleme yapılmaz, bunu herkesin artık ezbere biliyor olması lazım.
    aa iyi bari.. Jetpack günlük yedekleme kullanıyorum. tedbiri elden bırakmamak gerek haklısın