SMS Onay Sistemi Var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SMS Onay Sistemi Var mı?
10
●
2.201
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
WHMCS
SMS Onay Sistemi Var mı?
1
2
28-10-2014, 22:06:45
#10
furkanturkyilmaz
Üyeliği durduruldu
Anladım öyle bir modül yok ama kodlanabilir.
28-10-2014, 22:07:18
#11
tarikogut
sizin istediğiniz şey two way auth whmcs standart ondan önce bir sms provider ile görüşmeniz gerekiyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler