Anket Bu eklentiyi alırmısınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 19
Bu eklentiyi alırmısınız?
Evet kesinlikle alırım..
%68,42 (13 Oy)
Modülün özellikleri tam kesinleşene kadar düşünmek istiyorum..
%26,32 (5 Oy)
Böyle bir modüle gerek yok..
%5,26 (1 Oy)
  • 03-08-2014, 14:02:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Modül daha tamamlanmadı fakat ilk görüntülerini vermek istiyorum..



    ** vCenter gereksinimi kaldırıldı..

    Bu modülü kullanmak için vCenter gereklidir, modülü aldıktan sonra vCenter'i olmayanlara ücretsiz olarak kurulum yapacağım ama vCenter alttaki özelliklerde VPS sunucu gerektiriyor,

    Windows Server 2008 R2 x64
    4 GB RAM
    80 GB+ HDD

    Bu modülü aldıktan sonra ayrıca vCenter'i olmayanlar vCenter'e de sahip olacaklar. Kuracağım vCenter 60 günlük Trial sürümdür, lisanslı sürüm kurmuyorum. Lisansını alırsanız lisanslı kurulumunu yaparız. Trial bittikten sonrada lisans ücretleri size ait olacaktır..


    Kısacası şuan piyasada bulunan Start,Stop,Suspend,Restart ve HDD,CPU,RAM bilgisi gösteren modüllerden olmayacaktır.. Müşteriniz linux tabanlı sunucusunu SSH bağlantı programlarına girmeden yada windows tabanlı sunucusunu uzak masaüstü bağlantısına girmesine gerek kalmayacak. Direkt olarak sunucusunu kontrol edebilecek. Bu da müşterinizin sunucusu üzerinde herhangi bir IP blok yeme yada çökme durumu olduğu zaman sunucusuna erişim imkanı tanıyacak.

    Böyle bir modülü kimler ister diye bir sormak istedim.. Modül en geç pazartesiye kadar hazır olacaktır.. İlerki zamanlarda otomatik olarak müşteriniz kendi iso'sunu seçip işletim sistemini kurabilecek vs vs. VMware üzerinde yaptığınız tüm işlemler yapılabilecek..

    Tek sıkıntı: müşterilerinizin konsola bağlantı yapılabilmesi için sunduğu 40 MB'lık programı indirip kurmasından geçiyor.

    Daha fazla fotoğraf yakında eklenecek şuan WHMCS 'ye entegre ediliyor..

    Herkese iyi çalışmalar diliyorum..
  • 03-08-2014, 14:32:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    WHMCS'e darbe girişimine şahit oluyoruz
    Hergün farklı cok cok başarılı modül.

    Re-install gibi işlemleri whmcs üzerinden yapmak müşteriye ve firmaya kolaylık sağlayacaktir.
  • 03-08-2014, 14:42:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WHMCS'e darbe girişimine şahit oluyoruz
    Hergün farklı cok cok başarılı modül.

    Re-install gibi işlemleri whmcs üzerinden yapmak müşteriye ve firmaya kolaylık sağlayacaktir.
    Teşekkürler, yapılmaya korkulan yada yapılamayan modülleri şahsen ben yapıp satacağım artık.
  • 03-08-2014, 14:50:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Furkan bey

    Gerçekten R10da ustaların bile zor yapabileceği bir işe kalkışmışsınız.

    Başarılarının devamını dilerim.

    Gözünüz kapalı tercih edebilirsiniz.
  • 03-08-2014, 17:40:50
    #5
    Güzel bir sistem fakat su v center da bulunan güvenliği kim sağlayacak coğu arkadasımız burada acılacak yeni kullanıcıların izinleri konusunda bilgisi yok
    cok iyi tanıdığım bir hosting firması bile yıllarını veren bu sorun ile 3 ay uğrastı
    bunları göz onunde bulundurum bu sekil de sorunsuz işlem olacaktır
    bizim milletimiz bazı durumlar da direk satıcıyı suçlamaya alışkındır

    saygılar
  • 03-08-2014, 17:46:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir sistem fakat su v center da bulunan güvenliği kim sağlayacak coğu arkadasımız burada acılacak yeni kullanıcıların izinleri konusunda bilgisi yok
    cok iyi tanıdığım bir hosting firması bile yıllarını veren bu sorun ile 3 ay uğrastı
    bunları göz onunde bulundurum bu sekil de sorunsuz işlem olacaktır
    bizim milletimiz bazı durumlar da direk satıcıyı suçlamaya alışkındır

    saygılar
    vCenterin VPS'ine bağlanacak IP adresleri için beyaz liste yapılır, sadece modülün kurulduğu hosting üzerinden bağlantılara izin verilir..
  • 03-08-2014, 23:19:20
    #7
    Oldukça güzel düşünülmüş bir modül. Konuyu takipteyim.
  • 04-08-2014, 13:05:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hasantokaloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça güzel düşünülmüş bir modül. Konuyu takipteyim.
    Teşekkürler, modül kısa süre sonra satışta olacaktır.
  • 04-08-2014, 19:44:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çok mantıklı tebrik ederim gayet işlevli gayet kullanışlı bir modül olucagından eminim, kolay gelsin.