Selamın aleyküm bugünlerde esx modülü ile başım dert de ESX Sunucumu entegre edicem bu hatayı alıyorum
Bağlantı başarısız. Lütfen sunucu giriş bilgilerini kontrol ediniz.
Fakat bu bilgilerden esx sunucuma giriş sağlayabiliyorum. Elinde daha iyi bir modül olan var mı var ise iletişime geçsin en kısa sürede alacağım.
Esx'den daha iyi bir modül var mı ?
1
●398