WHMCS Komisyon Eklentisi v10
25
●4.600
- 27-05-2014, 14:19:00Merhaba eski sürümünü kullananlar yeni sürüme geçme hakkı varmı peki ?
- 07-06-2014, 06:29:56Sipariş verip ödemeyi geçtim. Onay bekliyorum.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım eski sürümlerdeki problemler tamamen ortadan kalkmıştır. - 03-08-2014, 19:48:53Özür dileriz hata için. Sipariş numaranızı söyleyin size indirim yapalım bu hatamız içinYasakLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2014, 20:56:15Gerek yok hocam an itibari ile Ödemeyi yaptım.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2014, 22:54:02Üyeliği durdurulduEklenti satın alınmıştır. Kendisine çok teşekkür ediyorum.
