• 27-05-2014, 14:19:00
    #10
    Merhaba eski sürümünü kullananlar yeni sürüme geçme hakkı varmı peki ?
  • 27-05-2014, 15:16:42
    #11
    Reveloper
    Ordubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba eski sürümünü kullananlar yeni sürüme geçme hakkı varmı peki ?
    % 50 indirimle alabilirler.
  • 28-05-2014, 02:00:16
    #12
    Reveloper
    Siparişler onaylanmıştır. Herkese hayırlı uğurlu olsun
  • 07-06-2014, 00:53:44
    #13
    Reveloper
    Satış devam etmekte
  • 07-06-2014, 06:29:56
    #14
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış devam etmekte
    Sipariş verip ödemeyi geçtim. Onay bekliyorum.

    Umarım eski sürümlerdeki problemler tamamen ortadan kalkmıştır.
  • 02-08-2014, 17:41:10
    #15
    Burada 29 Sitede 29.90 1 lira mesele değil de bir tutarsızlık yok mu ?
  • 03-08-2014, 19:48:53
    #16
    Reveloper
    YasakLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada 29 Sitede 29.90 1 lira mesele değil de bir tutarsızlık yok mu ?
    Özür dileriz hata için. Sipariş numaranızı söyleyin size indirim yapalım bu hatamız için
  • 03-08-2014, 20:56:15
    #17
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür dileriz hata için. Sipariş numaranızı söyleyin size indirim yapalım bu hatamız için
    Gerek yok hocam an itibari ile Ödemeyi yaptım.
  • 20-10-2014, 22:54:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Eklenti satın alınmıştır. Kendisine çok teşekkür ediyorum.