Bahsettiğiniz piyasadan herhangi bir modül temin etmiyor kendimiz yazıyoruz, ayrıca temin edildiğini var sayarsak güvenilir bir kaynaktan temin etmeye özen gösterilmelidir diye düşünüyorum. Burada şunu izah etmeye çalışıyorum aslında konu içerisinde mesüliyet kabul etmeyeceğinizi belirtmeniz çok doğru olurdu ayrıca modülün hangi kaynaktan temin edildiği de belirtilmemiş. Kullanan arkadaşlar bir problem yaşarlarsa sizi sorumlu gösterebilirler.
Tekrar teşekkürler yabancı bir kaynaktan aldık. Konu Tarihi olarak çok eski diyebilirim. Fakat sizin gibi modül yazan arkadaşlar keşke biraz daha piyasaya dönseler yüzünü.İnsanlar yıllık olarak modül parası ödemeye zorlanıyor hiç hoş bir durum değil.
Modülde mesuliyet kabul etmiyoruz zaten fakat biz kullanıyoruz şuanda bi sıkıntı yok.