★★ Primat ***** Script v1 için öneriler?
32
●2.935
- 31-01-2013, 18:05:39tabii ki, pm atıyorumSoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar isteyenlere demoyu pm olarak gönderiyorum, eleştiriler önemli. - 31-01-2013, 18:14:44Kolay değiştirilebilir sef yapısı olmalı.
Script ilk kurulduğunda kullanıcı sef yapısını kendisi ayarlamalı. Her site aynı olmasın ki spam olarak algılanmasın mantık.
html5 video player tercih edilmeli.
sitemap priority ayarları düzgün olarak yapılmalı. index 1.0, video sayfası 0.7 ise etiket sayfası 0.4 gibi değerler girilmeli. - 31-01-2013, 18:16:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.demo pm alabilir miyim
- 31-01-2013, 18:25:43Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAhmet21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülepmler gönderildi.Kalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
html5 video firefox'ta çalışmıyor hocam şu anda. o yüzden yine flashplayer tercih ettim. - 31-01-2013, 18:26:58html5 öncelikli jwplayer'da ayarlayabilirsiniz, html5 desteklenmediği durumlarda flash'dan açar. Mobil ziyaretçileri kaybetmemek için önemli bir detay bu.StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2013, 18:28:36not ettim. teşekkürler.F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle