• 31-01-2013, 16:33:48
    #19
    Üyeliği durduruldu
    demo varsa bır demo adres alabılırmıyım
  • 31-01-2013, 18:05:39
    #20
    SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo varsa bır demo adres alabılırmıyım
    tabii ki, pm atıyorum

    Arkadaşlar isteyenlere demoyu pm olarak gönderiyorum, eleştiriler önemli.
  • 31-01-2013, 18:09:50
    #21
    demo alabilirmiyim
  • 31-01-2013, 18:13:15
    #22
    demo alabilirmiyim
  • 31-01-2013, 18:14:44
    #23
    Kolay değiştirilebilir sef yapısı olmalı.
    Script ilk kurulduğunda kullanıcı sef yapısını kendisi ayarlamalı. Her site aynı olmasın ki spam olarak algılanmasın mantık.
    html5 video player tercih edilmeli.
    sitemap priority ayarları düzgün olarak yapılmalı. index 1.0, video sayfası 0.7 ise etiket sayfası 0.4 gibi değerler girilmeli.
  • 31-01-2013, 18:16:15
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demo pm alabilir miyim
  • 31-01-2013, 18:25:43
    #25
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilirmiyim
    Ahmet21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilirmiyim
    Kalenderxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo pm alabilir miyim
    pmler gönderildi.

    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay değiştirilebilir sef yapısı olmalı.
    Script ilk kurulduğunda kullanıcı sef yapısını kendisi ayarlamalı. Her site aynı olmasın ki spam olarak algılanmasın mantık.
    html5 video player tercih edilmeli.
    sitemap priority ayarları düzgün olarak yapılmalı. index 1.0, video sayfası 0.7 ise etiket sayfası 0.4 gibi değerler girilmeli.

    html5 video firefox'ta çalışmıyor hocam şu anda. o yüzden yine flashplayer tercih ettim.
  • 31-01-2013, 18:26:58
    #26
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmler gönderildi.




    html5 video firefox'ta çalışmıyor hocam şu anda. o yüzden yine flashplayer tercih ettim.
    html5 öncelikli jwplayer'da ayarlayabilirsiniz, html5 desteklenmediği durumlarda flash'dan açar. Mobil ziyaretçileri kaybetmemek için önemli bir detay bu.
  • 31-01-2013, 18:28:36
    #27
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html5 öncelikli jwplayer'da ayarlayabilirsiniz, html5 desteklenmediği durumlarda flash'dan açar. Mobil ziyaretçileri kaybetmemek için önemli bir detay bu.
    not ettim. teşekkürler.