• 09-10-2007, 10:04:13
    #19
    arkadaşlar botnet'den botnete fark var yeni çıkan netapi botları buda tr'de 3 5 kişide var bir deneme üzerine konuşuyorum mynet gibi bir portalın sohbet. subdomaini 2 saat kapalı kaldı diye bilirim.

    normal eski yöntemler ile yapılan bazı botnet saldırıları sadece sitenizi kapatır bilemediniz sunucu sahibi saldırı var diye webleri durdurur. ve normal bir botnetin yapacagı en büyük saldırı 10k olsun buda sitenin ortalama 1 veya 2 saat kapalı kalmasına sebep olacaktır. + senin sitelerinde 200.000 üye var ise bunu barınıracak firmanın makinasının saglam olması lazımdır ortalama 150 veya 200 mb arasında bir mysql'e sahip olman lazımdır. bu sahip oldugun mysql büyüklügü normal bir sunucuyu kasacak kadar büyük bir mysql dir.
    onun için hiç ugraşma al bir tane sunucu. oldu bitti
  • 09-10-2007, 17:36:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Mbozdoganoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar botnet'den botnete fark var yeni çıkan netapi botları buda tr'de 3 5 kişide var bir deneme üzerine konuşuyorum mynet gibi bir portalın sohbet. subdomaini 2 saat kapalı kaldı diye bilirim.

    normal eski yöntemler ile yapılan bazı botnet saldırıları sadece sitenizi kapatır bilemediniz sunucu sahibi saldırı var diye webleri durdurur. ve normal bir botnetin yapacagı en büyük saldırı 10k olsun buda sitenin ortalama 1 veya 2 saat kapalı kalmasına sebep olacaktır. + senin sitelerinde 200.000 üye var ise bunu barınıracak firmanın makinasının saglam olması lazımdır ortalama 150 veya 200 mb arasında bir mysql'e sahip olman lazımdır. bu sahip oldugun mysql büyüklügü normal bir sunucuyu kasacak kadar büyük bir mysql dir.
    onun için hiç ugraşma al bir tane sunucu. oldu bitti

    sunucum var zaten.

    ayrıca eleman botnet yapıyor eminim lakin iframede açmıştı geçenlerde.

    100.000 + 50.000 + 20 k > 5 site v.s gibi sitelerden iframe açılmıstı.

    yani işim zor sağlam birşeyler yapmam lazım
  • 09-10-2007, 17:41:22
    #21
    Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucum var zaten.
    ayrıca eleman botnet yapıyor eminim lakin iframede açmıştı geçenlerde.
    100.000 + 50.000 + 20 k > 5 site v.s gibi sitelerden iframe açılmıstı.
    yani işim zor sağlam birşeyler yapmam lazım
    iframeleri sitende yasaklayabilrisin. yada iframe açılan yeri direk kendine yönlendirebilirsin
  • 09-10-2007, 18:14:16
    #22
    sylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde botnet saldırıları 17-18 yaşındaki veletlerin (ki uzun bir süre önce biz de onlardan eksik değildik) işi oluyor. Eğer büyük bir site değilse hiç bir ufaklık bu tarz siteleri hedef almaz.
    Fakat bu onların haklı oldukları manasına da gelmez. Sadece ******'nun dediği gibi muhtemelen MSN'deki bir sürtüşmenin sonucudur o saldırı.
    Her neyse, madem kişisel bir web sayfan var ve bu botnet saldırılarından şikayetcisin, ayda 3-5$ ödeyerek Web Hosting, Dedicated Hosting and Web Design from Aplus.Net 'ten güzel bir host alabilirsin. Bir süre önce bizzat denedim, hatta bu botnetlere giren 1-2 eski dosta saldırmalarını söyledim. Aplus'da bırakın kapanmayı, ufacık bir lag bile olmadı. Şiddetle tavsiye ederim. Bir dönem ABD'de 2.000.000'un üzerinde host ettikleri firma olduğunu söylüyorlardı web sayfalarından.
    Aplustan Bende aldım oda Websaldırısında /Webreader/Kapanıyor
    quuate Bw hatası yiyorsun yani anlican aplusda gidiyor
  • 10-10-2007, 11:25:32
    #23
    CeeK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aplustan Bende aldım oda Websaldırısında /Webreader/Kapanıyor
    quuate Bw hatası yiyorsun yani anlican aplusda gidiyor
    Senin saldırılarında kapanması normaldir...