• 02-10-2007, 12:37:10
    #1
    arkadaşlar ***** sitelerde kullanımı filan yasak mı extreme nin?
  • 02-10-2007, 12:38:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bilmem değildir herhalde....

    ama extreme 3 hesabımı silmiş ya da yarım akıllının biri extreme şifrelerimi öğrenmiş...

    nasıl böyle bişey olur anlamak mümkün değil...
  • 02-10-2007, 12:39:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayır terbiyesiz .xxx bile extreme si var gerisini sen düşün
  • 02-10-2007, 12:42:29
    #4
    az önce extreme hesabım silindi 2.kez de ondan soruyorum
  • 02-10-2007, 13:16:05
    #5
    extreme benim tema sitem dizi sitem forum sitem hepsi silinmiş :S ***** yasak değil normalde
  • 02-10-2007, 13:21:17
    #6
    evet onun farkına vardım çünkü günlük niyetine kullandıgım sitemde gitti
  • 02-10-2007, 13:23:29
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Normal bir sitemde kullandığım Extreme Tracker kullanıcı adım silinmis, hiti de 100 falandı yani. Sanırım gereksiz siteleri siliyorlar
  • 02-10-2007, 13:41:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    benimde silinmiş şimdi iki sitemin
  • 02-10-2007, 13:45:27
    #9
    çok enterasan
    benimde 3 sitemi silmişler.
    acaba kodları sakladığımız için olabilirmi?
    gerçi kodları saklı olan diğer sitelerim açık