• 24-08-2012, 18:03:52
    #10
    Ahmee58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle bir şey sunayım size,oraya isteyen herkes kayıt olmasını kapatabilirsin,sadece müşterilerine üyelik açacaksın

    zaten,seo meo gerek yok site anlaşılmaz göze batmaz. kimse senden lisans istemez.
    Şuda . Hocam. (:
  • 24-08-2012, 20:15:54
    #11
    vb kurup sakata gelmeyelim 2 gün sonra
  • 24-08-2012, 20:17:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    vBulletin kur gitsin, Birşey olmaz.
  • 24-08-2012, 23:23:42
    #13
    basit ve ucuz

    http://minibb.org/minibb-test.php?

    bence bir kez bak. destek forumu için sanki en uygunu gibi
  • 26-08-2012, 21:47:41
    #14
    arkadaşlar vb kurdum ama ayarlarını anlayamadım yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı acaba
  • 27-08-2012, 12:47:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    destek forumu ise kesinlike vbulletin kurmalısınız.