Sen sabır ver yarebbem - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sen sabır ver yarebbem
52
●
3.367
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sen sabır ver yarebbem
1
2
3
4
5
6
04-08-2005, 01:36:36
#1
kamer
http://www.komsu.net/mp3
04-08-2005, 01:41:40
#2
zis
bu ne şimdi ya ?? biri hacklemiş mi adamı ?
04-08-2005, 01:46:02
#3
trextra
Üyeliği durduruldu
scriptteki bir açığı kapatmış arkadaş
04-08-2005, 01:56:12
#4
zis
satılan bir script miki bu ? ayrıca sabibi uyuyo galiba.hala aynı duruyo yazı
04-08-2005, 01:59:28
#5
zeynelkoc
Misafir
komsu.net burdasin.net in diilmiydi
biri uyandırsın şunu
04-08-2005, 02:00:51
#6
zis
komsu.neti iyinette görüyodum ama burda hiç görmedim.nick i ne bu adamın ya.
04-08-2005, 02:02:44
#7
kamer
burdasin.net in değil. arkadaşlar bir süre kalsın ben düzeltirim
04-08-2005, 02:09:03
#8
zis
nasıl yani sen düzeltirsin.düzeltebiliyosan şimdi düzelt.yapılan hiç hoş değil.herkesin başına gelebilir.üzücü bir durum
04-08-2005, 02:16:19
#9
arhanx
Misafir
noldu ya anlamadim
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler