infretime diye bir arkadaş var çoğunuz görmüştür; Dolandırıldım diye forumda başlıklar açan, feryat figan. Adı geçen sahış dolandıranın adresini buluyor (aynı kişi benide dolandırmıştı) bilgileri gönderecem diye postlar atıyor forumda, ancak kendi parasını aldıktan sonra kimseye bilgi vermiyor (kendisi verdiğini idda ediyor)
Buraya kadar herşey güzel de bende kendisinden bilgileri PM yoluyla istemiştim 2 hafta salladıktan sonra küçük bir tartışlmayla vermiyeceğini belirtmişti.
Buraya kadar da güzel ama artık her gün her gün PM leri ile uğraşmaktan banel geldi. hah diyorum 2 gün rahat ettim 3. gün PM geliyor yok öyle yok böyle. Herkese bulaşmamasını tavsiye ederim. Bulaşan en düşük ihtimalle PM lerinden kurtuklamıyor.
Not: ayrıca kendisini dolandıran kişi ile aynı memleketliler (kendisi belirtmişti)
*********** Koruyanın farkı !!!!
0
●429