Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
aslında şimdi seni kınardım ama , şimdi wasger diyecekki ne karşıyorsun niye özelimize giriyorsun onun için kınamıyorum
Senin pc uçmuş duyduguma göre.
Msn çalışıyorsa gel bi 5 dakika.
wasGer seninle tanışmak istiyormuş