• 31-07-2005, 21:56:46
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reklam yapmak en dogal hakkin. ama bir dinleyici olarak sarki icinde siklikla yapilan reklam benide rahatsiz etti.

    saygilar
  • 31-07-2005, 21:59:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ya tabiki ama şunu düşünün zeynel sevdiğim taktir ettiğim örnek aldığım mp3 konusunda webmasterlerden biridir amacım onu kötülemek değil sadece örnek olarak söylüyorum arkadaş zaten iyi mp3 siteleri arasına koymuş illamp3.com u o gülşen in sarişınım klibinde görüntü efecti ve tarkan ın love speak parçasında seslendirme kattığında kimse böyle birşey yazmadıda şimdi ben yapınca bu arkadaş niye böyle bişey yazdı ben bunu anlamış değilim zaten piyasaya parçanın normal hallederi çıkınca direk düzgünlerini koyacağım.
  • 31-07-2005, 22:01:10
    #21
    vardir adlı üyeden alıntı:
    ya tabiki ama şunu düşünün zeynel sevdiğim taktir ettiğim örnek aldığım mp3 konusunda webmasterlerden biridir amacım onu kötülemek değil sadece örnek olarak söylüyorum arkadaş zaten iyi mp3 siteleri arasına koymuş illamp3.com u o gülşen in sarişınım klibinde görüntü efecti ve tarkan ın love speak parçasında seslendirme kattığında kimse böyle birşey yazmadıda şimdi ben yapınca bu arkadaş niye böyle bişey yazdı ben bunu anlamış değilim zaten piyasaya parçanın normal hallederi çıkınca direk düzgünlerini koyacağım.
    şimdi bi saniye

    bu bahsettiğimiz olay sadece 2 parçadamı? ben dinlemedim eğer öyleyse salla ya ne bakıyosun eğer özel birşey yapıyorsan tek olan birşey yapıyorsan olur . bence eleştiri bile olmaz yani
  • 31-07-2005, 22:02:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ya tabiki 2 parçada olur mu öyle şey her yerde bedavası var bi de uğraşıp tüm mp3lere niye ses katayım tarkan if you by ve mustafa sandal yamali tövbeler sadece bu parçalarda var bunlar piyasada hiçbir yerde yok çünkü hiçbir mp3 sitesinde bulamazsınız bu parçaları...
  • 31-07-2005, 22:04:21
    #23
    Misafir
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    o zaman ilk mesajı bi daha oku adam mp3 un ortasına sanki radyodan çekmiş gibi xxx mp3 diyor sesle yani sarışınım çalarken arada xxx mp3 diyo
    Ben yanlış anlamışım mesajı kusurabakmayın. Sonraki mesajları okuyunca birbirine karışmış anladıklarım.

    Kimse kimseye zorla dosya yükletmiyor. Beğenmezseniz delete'ye basıp silebilirsiniz. Site onun dosya onun istediği şekilde yayınlar. İllaki eleştirmek istersen mail veya pm ile bildirebilirdin.
  • 31-07-2005, 22:04:54
    #24
    kardeş o zaman hiç takma bile senin hakkın tabi(telif haklarına girmeyelim çok biliyosa kendi koysun server ina reklamsız halini.
  • 31-07-2005, 22:07:26
    #25
    Üyeliği durduruldu
    şuanda idoclup e baktım tarkan ın if you by i koymuşlar mustafa sandal sadece bende var
  • 31-07-2005, 22:10:51
    #26
    vardir adlı üyeden alıntı:
    şuanda idoclup e baktım tarkan ın if you by i koymuşlar mustafa sandal sadece bende var
    dostum bir öneri belki ie de doğru görünüyordur ama
    şarkıcı adıyla şarkı ismini farklı renklerde yap ben yanlşıkla şarkıya tıklayacağı diye şarkıcıya tıkladım mesela birisi kırmızı olsun.
  • 31-07-2005, 22:11:21
    #27
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    kardeş o zaman hiç takma bile senin hakkın tabi(telif haklarına girmeyelim çok biliyosa kendi koysun server ina reklamsız halini.
    Şöyle yola gel tokatlamiim