• 14-08-2007, 15:06:18
    #10
    the kanka o nedirki?
  • 14-08-2007, 15:11:12
    #11
    Shell prof. ce yazılmış. Kullanımı Kolay. Bebelerin eline düşmüş bir Exploit.
    Hack siteleri adminleri Komut verir bu sistemdeki bu yerlere bu shell ile bu şekilde girersiniz koutu verir ve konusunu açar. Sonra katrilyonlarca 6 yaşındaki hackerlar üzerimize yürür.
    Ortaya böle sorunlar çıkar. Geçenlerde 14 yaşında bi çocuğun co - location server ı hacklediğine şahit oldum bu shell ile
  • 14-08-2007, 15:15:32
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit
  • 14-08-2007, 15:16:44
    #13
    Volatile

    Mahkeme malesef işi çözmüyor. 3 Aylık bir dilekcem halen cevaplanmamış bir şekilde bekliyor.
  • 10-09-2007, 00:28:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Pek birşey mahkemden çıkcağını sanmıyorum... ama bu kişileri Tanıyorum.Sitemi Hacklemişlerdi