• 10-09-2010, 11:23:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    kullandıgım işletim sistemi windows 7 ve artık 3-4 ayda yavaşlamasından bıktım. Linuxa geçmeyi düşünüyorum. Ubuntu veya centos u geçmeyi düşünüyorum. Bir çok yerde duyduguma göre wine programı ile dreamvewer çalışıyormuş. Sizin önlerileriniz neler?
  • 10-09-2010, 12:49:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet çalışır programlama yani açık kaynak kod ile ilgileniyorsanız geçim derim yok ben oyun oynuycam internete takılcam diyorsanız win kullanın daha iyi ilk defa linux kullanacaksanız ubuntu kullanın
  • 10-09-2010, 12:56:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bencede iyi olur geçin.
  • 10-09-2010, 13:57:11
    #4
    Ben ubuntu kulanıyorum memnunum. İnternet kullanıcıları için ideal. (güvenlik açısından)
    Ancak tek eksi tarafı oyun.
  • 10-09-2010, 18:50:00
    #5
    bu aralar oyunda çok fazla oynuyorum bü yüzdende geçmek istiyorum.
    masa üstüne centos kurdum centos un sadece sunucu olarak kullanılacagını anladım

    ubunutuyu kullanmıyorum düşünüyorum tek düşündügüm dream cs 4 veya 5 kullanabilmek
  • 10-09-2010, 18:53:45
    #6
    Pardus.
  • 10-09-2010, 19:24:08
    #7
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardus.
    pardus kütüphanesini şu anda kullanım için yeterli degil. ancak devlet daireleri için kullanılabilinir
  • 10-09-2010, 19:27:10
    #8
    Wine yardımıyla photoshop ve dreamweaver gibi adobe ürünlerini kullanmak mümkün. Ayrıntılı bilgileri internetten araştırarak edinebilirsiniz.
  • 10-09-2010, 20:50:00
    #9
    Şu an bende "playonlinux" diye bir wine yardımcısı var. Windows uygulamalarını kurmaya yardımcı oluyor. Listesinde Dreamweaver 8 var demek ki kurulabiliyor. Linux kurduktan sonra playonlinux kur. Onla halledersin diye düşünüyorum.