• 13-06-2010, 01:32:32
    #1
    Daha önce şu konuda : https://www.r10.net/webmaster-genel-k...s-amp-php.html belirttiğim olayı basit bir şekilde faceye entegre ettim, isteyen kullanabilir. (uygulama ingilizcedir, ilk input'a resimde çıkmasını istediğiniz yazıyı, ikinci alandaki bar'da çıktı kalitesini, son inputtan ise resmi seçiniz)

    örnek bir resim: (chrome kullananlarda otomatik ctrl a yapılıyor, ff de kendiniz ctrl a yapmalısınız, ie yi adam yerine koymuyorum)

    http://apps.facebook.com/picture_to_...266652608.html

    uygulama url : http://apps.facebook.com/picture_to_html/
  • 13-06-2010, 03:52:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir uygulama. Keşke profilde de paylaşabilseydk
  • 13-06-2010, 04:00:13
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    binevi fikir babasi oldum uygulamaya eline saglik
  • 13-06-2010, 04:42:59
    #4
    Yureksiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir uygulama. Keşke profilde de paylaşabilseydk
    onları da bir kaç güne ekleyecem application'a şimdi pek uğraşamadım ibo çalarken


    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binevi fikir babasi oldum uygulamaya eline saglik
    aynen, teşekkürler
  • 14-06-2010, 00:04:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler.