• 09-04-2006, 15:46:25
    #10
    zeynel sen bir mp3 forumu açsana yaw.
    Demekki bu konuda halktan yogun talep var
  • 09-04-2006, 15:50:20
    #11
    Misafir
    senin buraya mp3 bölümü açalım şimdi forum açıp rekabet etmiyelim
  • 09-04-2006, 16:33:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    xfatihx adlı üyeden alıntı:
    r10 = mp3 istek hattı özeline pm atsana
    özeli kapalı. başka türlü ulaşamadım.
  • 09-04-2006, 19:49:15
    #13
    Misafir
    özeli nası kapadın zeynel banada yollasana o özeli kapama scriptini.
  • 09-04-2006, 21:27:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ne scripti .

    Kullanıcı kontrol panelden bitirin işi seçeneklerden :S