2002 yılından beri aynı tasarım bari logoyu değiştir bir çizek at üstüne farklılık olsun.Aynı elbiseyi insanın yıllarca giymesi gibi çok itici geliyor bu site bana. 2002 2003 2004
.
.
.
.
Sadece yazılar değişik
bende bayağıdır uğramıyorum ama şunu çok iyi hayırlıyorum bundan 5 sene öncede anlık 500 ziyaretçi yazardı arada girerim yine hep 500 aynı kişiler sanırım