• 20-02-2010, 11:23:55
    #1
    Arkadaşlar dun gece uyumadan önce laptopu yere koymustum..
    sabah kalktım unuttum tam üstüne basmısım :S

    sımdı ortakısımda yukarı tarafta çatlak gibi birşey oluştu ve siyah murekkep seklınde bır damga oluştu.

    bu servise girer mi ? ortalama maliyeti ne olur?

    laptop daha 3 aylık.
  • 20-02-2010, 11:25:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Servise girer cocuk dusurdu dersin masadan gecmis olsun
  • 20-02-2010, 11:26:33
    #3
    çok tşk ederim..
    peki tahminen kaç ayda yapılır ?
  • 20-02-2010, 11:29:05
    #4
    Servise telefon acip sorabilirsin masa yerine sehpa felan de cok hafif dusmeyle boyle oldu dersin..
  • 20-02-2010, 12:02:01
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Servise giderde 250-350 tl arası bir fatura çıkartılır. Ekranın o hale kendi kendine gelmeyeceğini servis yıllara dayanan tecrübesine göre hemen anlayacaktır. Düşürme gibi durumlarda garantiyi geçtim bazı sigorta firmaları bile sigorta kapsamına almıyor.
  • 20-02-2010, 12:04:23
    #6
    hadi ya :S
    ücret ödeyecek miyiz?
  • 20-02-2010, 12:05:28
    #7
    darbeyi anında tespit ederler elazığlı arkadaşıızın dediği gibi bi rakam çıkma ihtimalide çok yüksek
  • 20-02-2010, 12:06:32
    #8
    Peki ödememe ihtimalimiz var mı ?
  • 20-02-2010, 12:08:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ödememe ihtimalimiz var mı ?
    Kesinlikle yok.