Arkadaşlar dun gece uyumadan önce laptopu yere koymustum..
sabah kalktım unuttum tam üstüne basmısım :S
sımdı ortakısımda yukarı tarafta çatlak gibi birşey oluştu ve siyah murekkep seklınde bır damga oluştu.
bu servise girer mi ? ortalama maliyeti ne olur?
laptop daha 3 aylık.
Laptopun üstüne basım =(
17
●848
- 20-02-2010, 12:02:01Servise giderde 250-350 tl arası bir fatura çıkartılır. Ekranın o hale kendi kendine gelmeyeceğini servis yıllara dayanan tecrübesine göre hemen anlayacaktır. Düşürme gibi durumlarda garantiyi geçtim bazı sigorta firmaları bile sigorta kapsamına almıyor.
- 20-02-2010, 12:08:37Üyeliği durdurulduKesinlikle yok.Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gecmis olsun