• 25-02-2006, 17:17:37
    #19
    yok proxy felan sadece trky dns kullanıyorum
  • 25-02-2006, 17:23:45
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    usekes adlı üyeden alıntı:
    rapidmp3 banlanmıştı, onun banı nası kalktı acep?? dava fln mı
    rapidmp3 bende hala açılmıyor..
    mp3'ü hiçbir şekilde dava edemezsin..fakat eğer megaupload ya da rapidshare Türk internet kullanıcılarının önemini şu zamana kadar iyi kavramışsa, Möö-Yap'ın gücü pek yetmez banlamaya..(Bunu mega ve rapid'in yasal yollardan yapabileceği bir şeylerin olduğunu düşünerekten yazıyorum..yazdıklarım sadece bir varsayımdan ibaret..)
  • 25-02-2006, 17:34:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    megauploud a mail attım bakalım cvp vercekler mi
  • 25-02-2006, 17:39:15
    #22
    megaupload banlanmış müyap efendi tarafından.

    http://www.megaproxy.com/freesurf/

    artık proxy ile giriş yapacaz
  • 25-02-2006, 17:45:03
    #23
    bende proxy nin "p" si yok nasıl giriyorum?
  • 25-02-2006, 17:48:29
    #24
    hangi semttesin
  • 25-02-2006, 17:52:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ekran görüntüsünde <title>Bombahaber.com</title> yazıyor ?
  • 25-02-2006, 17:59:47
    #26
    Misafir
    sadece bombahaber yazıyor
  • 25-02-2006, 18:09:08
    #27
    Misafir
    ferhata yaradı