• 25-02-2006, 17:02:55
    #10
    Misafir
    Türkiye 2 haftadır banlı
  • 25-02-2006, 17:06:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    iyiwebtr adlı üyeden alıntı:
    Türkiye 2 haftadır banlı

    kim kimi banladı? onlar mı bizi biz mi onları

    biz derken muyapla aynı tarafta oldugum sanılmasın diiliim
  • 25-02-2006, 17:08:28
    #12
    usekes adlı üyeden alıntı:
    EsCTasY werdigin link de açılmıo...
    walla bende açılıyor istanbul kadıköy türkiye sınırları dışında sanırım
    http://img111.imageshack.us/img111/8979/g9ol.jpg
  • 25-02-2006, 17:10:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    esc sen proksi mi kullanıon? ben bostancı, acıbadem poolundan ip alıorm ama bana goruntulenemio dio

    ben de mi proxy e gecsem acaba
  • 25-02-2006, 17:10:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yuh be kardeşim.. megaupload eğer müyap sayesinden banlanmışsa - ki bu çok korkunç- Türkiye de internet çook geri kacak demektir (bitti demeye dilim varmıyor) Ayrıca da bu mahkemeler müyapın elinde oyuncak olmuş demektir.. Ve müyap paylaşım, forum, ıvır zıvır tüm siteleri kapatmaya başlaması demektir..

    Bu megaupload Türkiye yi banlamıştır bence..
  • 25-02-2006, 17:10:40
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Möö-Yap banlayamaz..Eğer ki banladı..Türk internet kullanıcıları güzel bi s*ç*ş dönemi yaşar..Tabi daha sonra da s*ke s*ke ban'ı kaldırır Möö-Yap..
  • 25-02-2006, 17:11:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    saturn ekran goruntusu tam tersini soluo

    ama dediim gibi fotoşop olabilir o görüntü
  • 25-02-2006, 17:11:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
    Möö-Yap banlayamaz..Eğer ki banladı..Türk internet kullanıcıları güzel bi s*ç*ş dönemi yaşar..Tabi daha sonra da s*ke s*ke ban'ı kaldırır Möö-Yap..

    rapidmp3 banlanmıştı, onun banı nası kalktı acep?? dava fln mı
  • 25-02-2006, 17:17:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    usekes adlı üyeden alıntı:
    saturn ekran goruntusu tam tersini soluo

    ama dediim gibi fotoşop olabilir o görüntü
    ne fotoşopu ne görüntüsü anlamadım yav.. bende sunucu bulunamadı diyo.. bunun için fotoşop lazım değil dimi? dur bide dosya indirmeyi diniyim.. bildiğiniz bi link varmı

    edit: eklediğin dosyayı gördüm. ama bizde niye çıkmıyoo