• 20-01-2010, 20:57:42
    #10
    yeter... o belge ve kredibiliten yeterli.. skorun yüksek sanırım.... hesap hareketlerin ve kart ödemelerin ?
  • 20-01-2010, 21:00:53
    #11
    Skorkum ne kadar yüksek bilmiyorum. ögrenebilecegimiz bir yer varmı ?

    yeri geldıgınde zaman hesabıma 5 bin yattıgda oluyor 3 bın yattıgıda, tabi çıkışlarda ona göre oluyor..

    Ayrıca kredi kartına yenı başvurdum onaylandıgını söylediler.
  • 20-01-2010, 21:08:37
    #12
    vadesiz giriş çıkşta puanını arttıran bir sebeptir...

    krediler artık sadece bu skorlara göre veriliyor... senin büyük ihtimalle puanın iyi... ama hsbc için söylüyorum, ssk ve kredi kartı referansın olmadığı için alamazsın... fakat İş bankası yüksek ihtimalle verecektir...
  • 20-01-2010, 21:09:09
    #13
    Merak ettiğin bir konu varsa seve seve yanıtlarım
  • 20-01-2010, 21:23:29
    #14
    peki şubeye gitsem bodrosuz ve gelir evraksız, yinede skor'a göre kredi alabilir miyim ?
  • 20-01-2010, 21:25:10
    #15
    en güzeli şöyle yapalım....

    PM den msn göndereyim sana... iş bank bireysel kredilerden arkadaşımla iletişime geçireyim seni
  • 20-01-2010, 21:30:00
    #16
    harikasın
  • 19-02-2010, 00:05:51
    #17
    yaw bana kredi vermiyorlarda. elimdeki parada yapacağım işe yetmiyor. elimdeki parayı bankaya yatırsam onuda teminat göstersem, bankadan elimdeki paradan daha fazla kredi çekebilirmiyim acaba
  • 19-02-2010, 00:09:59
    #18
    Hayır çekemezsin..
    SSK girişi olmadan kesınlıkle kredi cekemezsin.