• 10-01-2010, 12:22:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitemi hacklemişler ne yapmam lazım.FTTP ye giremiyorum.
    ACİL YARDIM!

    NOT: Cpanele girebiliyorum şuanda..

  • 10-01-2010, 12:24:53
    #2
    cpanelden ftp şifresini değiştir daha sonra da çocuk nereyi düzenlediyse index.php vs onun yedeğini at bitsin
  • 10-01-2010, 12:26:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cpanelden ftp şifresini değiştir daha sonra da çocuk nereyi düzenlediyse index.php vs onun yedeğini at bitsin
    nasıl yapılıcak anlatırmısınız lütfen
  • 10-01-2010, 12:27:45
    #4
    Misafir
    en basit şekilde çözüm budur.

    hosting sağlayıcınıza ulaşın bozuk sitenizi silsin sonra daha sonra elindeki son yedeği yüklesin.

    yüklenen hesabın ftp şifresini tekrar değiştirin.

    vBulletin, wordpress gibi yazılımlara gereksiz modül kurmayın.

    güvenlik açıklarını kapatın
  • 10-01-2010, 12:28:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en basit şekilde çözüm budur.

    hosting sağlayıcınıza ulaşın bozuk sitenizi silsin sonra daha sonra elindeki son yedeği yüklesin.

    yüklenen hesabın ftp şifresini tekrar değiştirin.

    vBulletin, wordpress gibi yazılımlara gereksiz modül kurmayın.

    güvenlik açıklarını kapatın
    Hosting sağlıyıcım işi bıraktığını açıkladı(kalitenet) başka yeqre taşınıcaktı ama taşınmadı daha ve kendisine ulaşamıyorum şuanda
  • 10-01-2010, 12:29:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Fttp ye giremiyorum şifre hatalıda demiyor sadece çok yavaş sürüyor en sonunda

    Error: Could not read from socket: ECONNRESET - Connection reset by peer
    Error: Could not connect to server

    hatası veriyor..
  • 10-01-2010, 12:32:05
    #7
    SaraLonD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapılıcak anlatırmısınız lütfen
    vbulletin lisanslımı ?
  • 10-01-2010, 12:32:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sitem smf
  • 10-01-2010, 12:33:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    (-)rep - Sitem hacklendi! 10-01-2010 12:31:01 madem nasıl yapılacağını bilmiyorsun neden site acıyorsun . neden lisansız vbulletin kullanıyorsun ?

    ben neyle uraşıyorum SMF olan siteme vb diyen bir kişi -rep veriyor valla helal olsun arkadaşlar..