• 25-10-2009, 11:29:35
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ilk öncelikle bu konuya bir göz atmanızı istiyorum burdan

    mahkeme günüm yaklaştı mahkemeye cıkıcam ve bazı araştırmalar yaptım
    sitemin etiketleri otomatik onaylamasından dolayı bunu ifademde belirtmişdim
    bugun bir sitede buna rastladım

    T.C.K. 525. maddesi  Başkasına zarar vermek veya kendisine veya başkasına yarar sağlamak maksa-
    dıyla,bilgileri otomatik işleme tabi tutmuş bir sistemi veya verileri veya diğer
    herhangi bir unsuru kısmen veya tamamen tahrip eden veya değiştiren veya silen
    veya sistemin işlemesine engel olan veya yanlış biçimde işlemesini sağlayan
    kimseye iki yıldan altı yıla kadar hapis ve beşmilyon liradan ellimilyon liraya
    kadar ağır para cezası verilir.
       Bilgileri otomatik işleme tabi tutmuş bir sistemi kullanarak kendisi veya
    başkası lehine hukuka aykırı yarar sağlayan kimseye bir yıldan beş yıla kadar
    hapis ve ikimilyon liradan yirmimilyon liraya kadar ağır para cezası verilir.

    bu konu ile ilgili bilgisi veya bana yardımcı olabilicek birisi varsa sevinirim

    kolay gelsin
  • 25-10-2009, 12:04:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eğerki google'da aranan kelime'nin içerigi sitende yoksa hiçbirşey olmaz.
    ve ayrica site hayla açıkmı ?
    karakol'da verdigin ifadenin aynisini mahkemede ver
    eğerki karakol'da ifade vermediysen seni güzel ifade edebilecek ifade hazırlayabilirim
    panik yapmana gerek yok mahkeme 3-4 ay uzatilicak.