mahkeme günüm yaklaştı mahkemeye cıkıcam ve bazı araştırmalar yaptım
sitemin etiketleri otomatik onaylamasından dolayı bunu ifademde belirtmişdim
bugun bir sitede buna rastladım
T.C.K. 525. maddesi Başkasına zarar vermek veya kendisine veya başkasına yarar sağlamak maksa- dıyla,bilgileri otomatik işleme tabi tutmuş bir sistemi veya verileri veya diğer herhangi bir unsuru kısmen veya tamamen tahrip eden veya değiştiren veya silen veya sistemin işlemesine engel olan veya yanlış biçimde işlemesini sağlayan kimseye iki yıldan altı yıla kadar hapis ve beşmilyon liradan ellimilyon liraya kadar ağır para cezası verilir. Bilgileri otomatik işleme tabi tutmuş bir sistemi kullanarak kendisi veya başkası lehine hukuka aykırı yarar sağlayan kimseye bir yıldan beş yıla kadar hapis ve ikimilyon liradan yirmimilyon liraya kadar ağır para cezası verilir.
bu konu ile ilgili bilgisi veya bana yardımcı olabilicek birisi varsa sevinirim
kolay gelsin