Arkadaşlar googlede araştırdım hatta r10'da ama kafam karıştı dünyanın kodu var.Ve js felan diyor javadan anlamadığım için admin panelinden reklamlar bolumune eklıyorm olmuyor.Yardımcı edecek biri varsa lütfen yardım etsin.
Not : Herhangi bir firmanın popupu değil reklam verdiğim bir sitedir bu.
v7 ***** scripte popup kodu nasıl koyarım
1
●343
- 24-09-2009, 00:28:36sürekli açılan popup için
v7 scripti içindeki
include dosyasının içinde alt.php bunu metin dosyası şeklinde aç ve düzenle hocam içine
bu kodu ekle
<script src="http://siteadın.com/popup.js">var periodDuration = "720";</script>
popup.js dosyasını bir metin belgesi şeklinde düzenle içerisinde Google yazan yere kendi popup açtıracağın siteyi yaz.
ftp yede verdiğim popup.js dosyasını at tamam.
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting