Web Sitem Nasıl Olmuş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Web Sitem Nasıl Olmuş?
20
●
1.082
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Web Sitem Nasıl Olmuş?
1
2
3
28-07-2025, 04:17:17
#1
EmirSoft
Selamlar hocalarım sadece 40 dakika da ortaya çıkardığım web sitem nasıl olmuş
emirsoft.com.tr
Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
28-07-2025, 04:21:01
#2
SocialNexus
Üyeliği durduruldu
Eğer 40 dakikada yaptıysan gerçekten güzel, eline sağlık. Yarın yazayım sana bana yardımcı ol.
28-07-2025, 04:21:55
#3
EmirSoft
SocialNexus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer 40 dakikada yaptıysan gerçekten güzel, eline sağlık. Yarın yazayım sana bana yardımcı ol.
37 Dakika 13 saniye sürdü Teşşekür ederim. Tabi ki her zaman Yardımcı olabilirim
28-07-2025, 04:22:14
#4
Kayraa
EmirSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar hocalarım sadece 40 dakika da ortaya çıkardığım web sitem nasıl olmuş
emirsoft.com.tr
Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Yapay zekadan mı hocam?
28-07-2025, 04:22:32
#5
deeprock2
Sadelik bakımından Da Vinci kıvamından bir tık aşağıda olmuş. Başarılar
28-07-2025, 04:23:13
#6
EmirSoft
Kayraa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yapay zekadan mı hocam?
Ben YapayZekayı Kod yazmak için kullanmıyorum, hocam sadece İçerikleri yapayZekaya ürettirir siteye yazarım Site Tasarımı bana ait
28-07-2025, 04:23:39
#7
EmirSoft
deeprock2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadelik bakımından Da Vinci kıvamından bir tık aşağıda olmuş. Başarılar
Çok Teşşekür ederim
28-07-2025, 06:43:11
#8
Dixon
Gif harici güzel olmuş eline sağlık, gif biraz flu kalmış
28-07-2025, 06:46:19
#9
shentaweb
Wordpress
Yorum satırlarını silmeyi unutmuşsunuz
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler