sizce nasıl olmuş.... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sizce nasıl olmuş....
17
●
544
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
sizce nasıl olmuş....
1
2
21-07-2025, 02:32:19
#1
electrocode
bu pazaryerlerinin benden fazla kazanması ve köle gibi kullanmasından bıktım
toptan kozmetik
açtım ve satışa başladım
alakalı düşüncelerinze şimdiden teşekkür ederim.
21-07-2025, 02:34:02
#2
CEAjans
Hayırlı olsun hocam, bol kazançlar, ana sayfada ki görsellerin kalitesi düşük görünüyor içine tıkladığında kaliteli
21-07-2025, 02:35:15
#3
electrocode
cetinkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, bol kazançlar, ana sayfada ki görsellerin kalitesi düşük görünüyor içine tıkladığında kaliteli
evet onu bi türlü ayarlayamadım
resim kalitesi artınca düzen bozuluyor yahu
21-07-2025, 02:36:28
#4
CEAjans
electrocode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet onu bi türlü ayarlayamadım
resim kalitesi artınca düzen bozuluyor yahu
Hocam eğer isterseniz bütçe dostu şeklinde destek sağlayabilirim
21-07-2025, 02:37:27
#5
electrocode
cetinkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam eğer isterseniz bütçe dostu şeklinde destek sağlayabilirim
olur abi görüşelim inşallah..
21-07-2025, 02:38:08
#6
Ruby Digital
ChatGPT & Lisans Ürünleri
Selyum şampuan var mı hocam? Göremedim ama belki stok bekliyorsunuzdur diye sorayım dedim.
21-07-2025, 02:38:12
#7
CEAjans
electrocode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olur abi görüşelim inşallah..
Tabi her zaman bekleriz hocam
21-07-2025, 03:00:18
#8
bicerdover
Seo Hizmetleri
tavuk
çıkıyor hocam sitede belki dikkat etmemissinizdir. onun haricinde gayet guzel. beraber calismak isterim sizinle hosuma gitti hocam
21-07-2025, 03:10:16
#9
electrocode
bicerdover adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tavuk
çıkıyor hocam sitede belki dikkat etmemissinizdir. onun haricinde gayet guzel. beraber calismak isterim sizinle hosuma gitti hocam
selamlar hocam bi ürün satışım vardı toplu onun için eklemiştim
sildim onu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler