• 16-03-2007, 09:37:31
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    extreme tabiki..
  • 16-03-2007, 13:20:21
    #20
    ex ex ex extreme
  • 16-03-2007, 15:11:10
    #21
    extreme bence.

    10 saniyede bir f5 yapıp gelen hitlerin googledan gelmesi çok zevk veriyor insana
  • 17-03-2007, 01:04:03
    #22
    eee ısrar ettiniz bende artık extreme kullanacam
  • 17-03-2007, 01:05:09
    #23
    allah belasını versin realistin siteni toplistten çıkarırlarsa sitenden popup gidiyo onlara haberiniz olsun. extreme en kralı
  • 17-03-2007, 01:07:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    realist şu bizim siteleri kullanıp da spam yapan yer mi?
  • 17-03-2007, 22:06:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Yabancılarla çalışmak her zaman iyidir bence , extreme derim
  • 17-03-2007, 22:37:20
    #26
    bence hiçbiri 2side fazla sayıyor
    bence en iyisi CPANEL den istatistiklere bakmak
  • 17-03-2007, 22:40:24
    #27
    gibigibiyim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisinden biri olucaksa illa extreme kullan ama bence ! en krali TDStats.com - Hit Counter and Website Statistics
    Tabiki extreme ama,
    Tdstast ı bütün sitelerimde kullanırım herşeyiyle çok iyidir.