• 15-03-2007, 18:44:55
    #10
    extreme daha iyi ya geçerliliği daha yüksek
  • 15-03-2007, 18:46:29
    #11
    her ikisinide kullan ama Extreme bence dediğin gibi alış-verişlerdede o kullanılıyor.
  • 15-03-2007, 18:47:08
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyiarama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende ikiside var ama Extreme daha iyi bence
    Aynen ikiside var bende ama extreme
  • 15-03-2007, 18:48:37
    #13
    her ikiside
  • 15-03-2007, 19:30:50
    #14
    ReaList derim ...
  • 15-03-2007, 23:20:24
    #15
    tabi ki extreme
  • 15-03-2007, 23:30:54
    #16
    realistle extreme arasında benım gordugu herzaman 500 fark olur onun secımıne sen karar ver
  • 15-03-2007, 23:32:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    2 Side.....
  • 16-03-2007, 02:06:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ikisinden biri olucaksa illa extreme kullan ama bence ! en krali TDStats.com - Hit Counter and Website Statistics