Youtube kapandı mı?
65
●7.951
- 07-03-2007, 12:45:51Ben sansüre karşıyım ve bugüne kadar hiç bir sansürü desteklemedim ama ilkkez bir sitenin kapatılması beni memnun etti. Bazılarınızın mesajlarınızı okudukça üzülüuyorum üç kuruş para için sitenin kapatılmasını eleştiriyorsunuz.. HİÇ BİR GÜÇ BİZİM ATAMIZA, BU ÜLKENİN KURUCUSUNA HAKARET EDEMEZ.. BU BİR TEPKİDİR. YOUTUBE BAZI GERÇEKLERİ VE 65 MİLYON KİŞİNİN SAYGI DUYDUĞU ÖLMÜŞ BİR İNSANA HAKARET ETME ŞEREFSİZLİĞİNE SEYİRCİ KALAMAYACAKLARINI ANLAMALI.. ÇOK DOĞRU BİR KARAR..
- 07-03-2007, 12:46:36site açılıyo ama videolar açılmadıDReaMeRYounG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2007, 12:47:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.dayanağı olmayan ve işe yaramayacak yaptırım olmaz. Karar vericilerin biraz daha akıllıca karar vermeleri gerekiyor.
metacafe ve diğerleri ne olacak. Metacafedeki aynı videoyu ekleyen producer award adayı v.s. Ne yapacaklar şimdi metacafeyi de mi kapatacaklar.
Bakınız Metacafe ...
Kemal Gay Turk Video - 07-03-2007, 12:48:51Atamızı, Ülkesini bayrağını seven her Türk YouTube'yi ilgili videolar siteden kaldırılana kadar protesto etmeli DreamerYoung gibi teşvik etmemeli..
- 07-03-2007, 12:51:17Az önce çalışıyor gibiydi ne oldu buna :S Neyse kapalı olacağına yarı açık olsun :PMaximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2007, 12:58:05Protesto ediyorsan girmezsin olur biter arkadaşım kimseye zorla youtube girin bakın demedim ki ben de zaten.Ama bunlar caydırıcı çözümler değil.Yukarda bir arkadaşta yazmış,Türkiye'den youtube'ye erişemeyince o videolar kalkmış mı oluyor? diye;lisite.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HAYIR !
O videolar hala orada ve isteyen bir şekilde ulaşabilir.Yani siteyi erişime kapatacaklarına yöneticileriyle temasa geçip videoları kaldırmaları hem daha daha kesin çözüm gibi gelirdi ama neyse... - 07-03-2007, 13:04:29
- 07-03-2007, 13:07:24

