• 19-01-2007, 19:03:33
    #37
    Üyeliği durduruldu
    aynen öyle
    ben bi Gezginler vardı 2002 de fln forumları vardı neredeyse r10 kadar iş yapıyordu bi işte onu hatırlarım
  • 19-01-2007, 20:15:24
    #38
    Üyeliği durduruldu
    bide webservis vs wardı eski html siteleri hatırladım şimdi küçücük çocukken neler yapıodum şimdi daha profesyonelce ama daha kolaya kaçaraj yapıorum
  • 04-06-2007, 21:37:16
    #39
    şimdi hatırladım , eskilerden "sincap.net" , zamanının en itibarlı toplistlerindendi
  • 04-06-2007, 21:49:56
    #40
    Misafir
    hey gidi günler zaman ne çabuk akıp geçti
  • 04-06-2007, 22:04:24
    #41
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    edit
  • 05-06-2007, 10:01:00
    #42
    Brinkster'in verdiği mükemmel hizmeti unutmayalım, ücretsiz win hostta tekti, sayesinde asp adına çok şey öğrendik.

    Kurtadam forum bir efsaneydi.

    Dialer dolu komik isimli ***** ve mp3 hitlistlerden geçilmiyordu. Ats**i.com
  • 05-06-2007, 17:38:31
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bır çoğunu hatırlıyorum, sertac.com en çok bılınenlerdendı sanırım, birde wardom.org ıyıydı o zmanalr pıyasada pek forum yokken onalrın forumu vardı cehennem.com vardı hala aynı bır kapatılıyor bır açılıyor sanırım yıllardır bır turlu ıstıkrar yakalayamıyorlar bayağıda sevenı varken
    guvenlıkcı.com vardı bırde o zamanalr ıcq 6 hanelı uinler modaydı bırısı vardı murat dı sanırım adı devamlı ıcq uın nasıl alınır her yerde ders analtırdı fılan ejder.com vardı bıde eğlence ağırlık bır sıteydı, aradan sıyrılanalr ejder.com gıbı marka oldular sanırım
  • 06-06-2007, 01:36:49
    #44
    Misafir
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ejder.com vardı bıde eğlence ağırlık bır sıteydı, aradan sıyrılanalr ejder.com gıbı marka oldular sanırım
    ejder aramızdan birisi www.r10.net/members/ejder.html
  • 06-06-2007, 03:08:25
    #45
    aysum.com vardı

    tam cep telefonunun çıktığı zamanlara tekabül eder bi halt varmış gibi onlarca hotmail-yahoo mail alıp dururduk

    zaman.com ilk gazete sitesiydi

    superonline zirvedeydi

    salak ****** nete 29 dolara aylık bağlantı alırdık telefon parası cabası

    el scannerlerı vardı

    yanları delikli yazıcı kağıtları vardı

    oyy oyyy oyyy gece gece nerelere gittim ben yaaa